Завдяки глибокій і всесвітній мережі представництв і відділів технічної підтримки, COMAT надає службу підтримки з кваліфікованими технічними фахівцями, готовими в будь-який час втрутитися для розв’язання будь-якої проблеми.
Наші експерти-техніки також готові дати пораду щодо оптимального використання машин і ліній автоматизації.
COMAT розробив «мобільні майстерні» з інтелектуальними пристроями, підключеними в режимі онлайн до інформативної системи компанії для виявлення та відстеження в реальному часі втручань, які необхідно виконати, історії машини, зацікавленої у втручанні, і будь-якого попереднього дзвінка від клієнта.
Запит на підтримку COMAT: завдяки великій організації, COMAT надає службу підтримки з кваліфікованими технічними фахівцями, готовими в будь-який час втрутитися для розв’язання будь-якої проблеми або несправності.
COMAT також має активну телефонну підтримку, що надається висококваліфікованими фахівцями.
Телефонуйте за номером +39 0828-547040 з понеділка по п’ятницю з 09.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00.
Служба має можливість надавати клієнтам технічну підтримку і – по можливості – направляти користувача на негайне розв’язання проблем, що виникли. Час відповіді зазвичай не перевищує 24 робочих годин з моменту дзвінка.
COMAT пропонує спеціальну безкоштовну онлайн-підтримку по Skype!
Наші технічні фахівці будуть онлайн для вирішення проблем і збору коментарів у вівторок з 15.00 до 16.00.